lørdag 15. oktober 2011

Gode nyheter


 Barneloppis.no er her - og det er gode nyheter for deg med barn.
Det er et rubrikkmarked der du kan kjøpe og selge bruk og håndlaget barneutstyr.
Markedsplassen er helt gratis, og du kan legge ut så mange annonser du vil, hvor ofte du vil!  
Siden drives av Anette Snarby og Toril Wara, også kjent som jentene bak Foreldremanualen.no.
Nå er hovedfokuset gjenbruk, et tema de begge brenner for og har skrevet om på Foreldremanualen.




Kollagen jeg har laget her er av ting som er eller har vært, til salgs på Barneloppis.
Som du ser kan du finne alt mulig, og er du heldig kaprer du noen skikkelig godbiter!
Siden er akkurat startet opp, så registrer deg i dag - og vær gjerne med å spre ordet!
Barneloppis.no er vinn-vinn for alle, og aller mest miljøet!
Ønsker deg en nydelig lørdag!

post signature 

8 kommentarer:

Hege sa...

Så smart! Dette må jeg sjekke ut med en gang :)

Bodil sa...

Veldig smart og ikke minst billig og miljøvennlig!
Her må jeg inn og kikke.
Ha en fin lørdag!
Klem Bodil

Heddas gode grunner sa...

Dette skal jeg også sjekke ut! Takk for tips!!

MøbelPøbel sa...

Genialt! Tusen takk for tipset:)

Marianne With Nor sa...

Så utruleg bra:) Tusen takk, dette må eg sjekke ut!

Ha ein fin dag!

Klem Marianne

Jeanette sa...

Heia:-)
så herlig blogg du har så her titter jeg gjerne innom igjen:-) legger deg til på siden min!
Fin fin lørdag til deg:)

med blanke ark // susanne sa...

Endelig! :) Jeg har små prinsesser som raskt vokser fra, men ikke så mange som kan arve fra den minste - genialt konsept - skal sjekke ut med en gang!

Ha en super helg!

Anonym sa...

Så utrolig smart! Greit å bli kvitt det man ikke trenger lengre, og finne "nye" ting til en overkommelig pris. Her hvor jeg bor har de i noen år hatt en slags "barneutstyrsloppis" en lørdag på høsten. Da kan alle som vil bestille seg en plass/stand i lokalet og stå der og selge tingene sine. Har vært veldig populært. Å få det på nettet er jo kanskje enda bedre:)

Hilsen Sofie